Kérdésed van?

Készséggel segítünk. +36-1 500-9457

hello@innvoice.hu

Boltod és webáruházad összehangolása nehézkes?

Tegyünk rendet 7 nap alatt a boltodban!

- Hogyan tudod biztosítani, hogy a vevőid mindig a friss készletet láthassák?

 

- Hogyan tudod elérni, hogy a termékeiddel ne kelljen duplán dolgozni?

 

- Hogyan tudsz még gyorsabban számlázni a webáruházból?

 

- Hogyan tudod elérni, hogy a bolti eladások azonnal felkerüljenek a webáruházba is?

Az Innvoice Boltmenedzser összeköti a boltodat az UNAS vagy Shoprenter webáruházaddal

Állandó időhiányban szenvedsz a megrendelések feldolgozása közben?

Megrendelések átemelése és kiküldése percek alatt, külön API díj nélkül

Ezzel időt spórolhatsz meg, hiszen a megrendeléseket még gyorsabban teljesítheted, amivel vevőid is elégedettebbek lesznek.

 

A megrendelések automatikusan beemelésre kerülnek, azokat akár automatikusan ki is küldjük a vevődnek.

A termékek frissítése mindig rengeteg munka?

 

Termék adatok átemelése

 

 

Elég a webáruházban felvinned a termékeket, fotókat, árakat, azt pár perc alatt át is emeljük az InnVoice bolti rendszeredbe, így nem kell két helyen dolgoznod.

A webáruházban nincs egy aktuális készlet információ?

 

Friss készlet a webáruházadban

 

A bolti eladásaid, bevételezéseid pár perc alatt felkerülnek a webáruházadba, így vevőid a pontos, aktuális készletet látják, nem kell többé magyarázkodnod.

A nagy hajtás közben nincs idő új rendszereket megtanulni?

 

Csak bekötöd és működik

Nem kell semmit újra betanulni. Csak megadod az UNAS API kódokat és mi már töltjük is le a számláidat!

Elakadtál, kérdésed van és nincs kihez fordulnod?

 

Segítőkész ügyfélszolgálat

Küldetésünk, hogy kihozd boltodból és webáruházadból a maximumot és vidáman tekints a rád váró növekedésre. Imádjuk látni ügyfeleinket, akik akár egy-két év alatt is 20-szoros növekedést is értek el.

Probléma esetén nincs kihez fordulni, mindenki másra mutogat?

Kiemelt támogatás

Itt vagyunk, fordulhatsz hozzánk, nem fogunk semmit az UNAS-ra, hanem megoldjuk a felmerülő nehézségeket. Szakértő ügyfélszolgálatunk mellett technikai, fejlesztő munkatársainkra is számíthatsz.

Kinek ajánljuk?

Legsikeresebb ügyfeleink közül néhányan:

Ruházati üzletek

 

Az Shoprenter és UNAS remek lehetőséget ad arra, hogy a termékváltozatokkal akár egy ruházati termék több méret is nyilvántartható legyen.

 

Az Innvoiceban lehetőség van méretenként a készletet nyilvántartani, így látható a termék készlete egyben és méretenként is.

 

A legtöbb ilyen ügyfelünknél az eladó eladás közben azonnal válaszolni tud a vevő kérdésére, melyik méretből hány darab van a boltban.

 

Egyik legkedvesebb ügyfelünk az Adorabella cipőbolt Hévízen két üzletet is üzemeltet, plusz ehhez a webáruházat (https://cipovasar.hu/) is üzemeltet, ahol csak azokat a változatokat jelenítjük meg a vevőknek, amik a boltban elérhetők.

Nagyforgalmú játék webáruházak

Karácsony és húsvét idején néhány webáruház (különösen a játékboltok) hatalmas forgalmat bonyolítanak le.    

 

Ahhoz, hogy versenyben maradjanak, nemegyszer olyan garanciát vállalnak, mint a másnapi kiszállítás, amihez elengedhetetlen, hogy a napi több száz megrendelés percek alatt számlázásra kerüljön. 

 

Egyik kedvenc ügyfelünk (webjatekbolt.hu) pont ezért tud kimagasló vevői értékeléseket is bezsebelni egy olyan kategóriában (LEGO, játékok), ami számtalan más webáruházban is előfordul, könnyen összehasonlítható.  

Elektronikai alkatrész webáruházak

Több tízezer alkatrész esetén fontos, hogy például egy ár módosítás azonnal megjelenjen a számlázóprogramban, egy-egy bolti eladás készletcsökkentése pedig azonnal érvényesüljön a webáruházban is.

 

Tisztában vagyunk vele, hogy milyen ciki magyarázkodni a vevődnek, hogy amit épp megrendelt, az mégsincs készleten, hiába van feltüntetve.

Kinek NEM ajánljuk?

Ha NEM UNAS és Shoprenter áruházat használsz - sajnos nem tudjuk hatékonyan támogatni woocommerce, joomla rendszerek illesztését.

Ha abban látod a fejlődést, hogy magad, vagy fejlesztőd rengeteg időt tölt el alapvető funkciók (online fizetés, számlázóprogram illesztés) kidolgozásával.

Ha szavatossági idő, vagy gyári számok kezelése fontos számodra.

Ha nem bízol a munkatársaidban és mindent csak egy kézben szeretnél tartani - fontos, hogy csapatként működjetek, egy webáruház+bolti rendszer+logisztika működtetése nem működhet egy kézben, ilyen esetben valószínűleg mi sem tudunk csodát művelni.

Milyen megoldást nyújtunk Neked?

Könnyen kezelhető bolti rendszer

 

Az eladói terminál mindenki számára könnyen megtanulható és használatba vehető felület.

- termék adatok, fotók közvetlenül a Shorpenterből, vagy UNAS-ból

- azonnal látható készlet adatok

- visszaáru kezelés, termékek cseréje céljából

- számlakiállítás bizonylatnyomtatóra is

- vonalkódkezelés a még gyorsabb eladás érdekében

- készlet feltöltés eladás után közvetlenül a Shoprenter, UNAS áruházba

A webáruházban mindig a friss készlet

 

Az Innvoice Boltmenedzser gondoskodik arról, hogy a webáruházban mindig a friss készlet szerepeljen, akár olyan termékeknél is, amelyek több változattal is rendelkeznek.

 

Te határozhatod meg, melyik raktárad, vagy raktáraid készlete kerüljön feltöltésre.

 

A lényeg, hogy a vevődet mindig pontosan tudod tájékoztatni, hiszen ő azt a készletet látja, ami aktuális, így nem kell többé magyarázkodni, hogy amit rendelt, azt sajnos nem tudod szállítani.

Vonalkódolvasó és vonalkódnyomtató

 

Közvetlen vonalkódnyomtatás az Innvoiceból A4-es, vagy etikett címkére is. A címke tartalma megtervezhető, így akár akciós ár megjelenítésére is alkalmas.

 

A vonalkódokat közvetlenül a Shoprenterből, vagy UNAS-ból, vagy akár külső táblázatból is betölthetjük.

Nyugalom! Teszteld nyugodtan!

 

Ne félj, nem állítunk ki semmi éles dokumentumot, amíg nem szeretnéd, tesztelj nyugodtan. E-mailben és telefonon is elérhetők vagyunk, sőt a lányok nagy hozzáértéssel segítenek akkor is, ha félsz a kezdeti lépésektől!

 

Nem elég a 14 nap tesztidőszak? Semmi gond, nem vagyunk mi hivatal. Illeték-bélyeg nélkül is kérelmezheted és segítünk, hogy sikeresen elindulhass.

Webshop Bolt

Start

15 450 Ft / hó,

vagy éves előfizetéssel 30 900 Ft kedvezménnyel

+ÁFA

 

Azoknak, akik egy áruházzal és egy fizikai bolttal indulnak, de már ekkora méretben fel akarnak készülni a növekedésre.

 

1 UNAS, vagy Shoprenter webáruház

Webshop Bolt

Medium

22 900 Ft / hó

vagy éves előfizetéssel 45 800 Ft kedvezménnyel

+ ÁFA

 

Azoknak, akik egynél több áruházzal vagy több fizikai bolttal indulnak, már elengedhetetlen, hogy rendszerekre támaszkodjanak.

 

 

5 UNAS, vagy Shoprenter webáruház

Webshop Bolt

Medium

33 900 Ft / hó

vagy éves előfizetéssel 67 800 Ft kedvezménnyel

+ÁFA

 

Azoknak, akik bolthálózattal vagy üzletlánccal rendelkeznek, fontos a biztos háttér, a termék- és készletmozgások pontos nyomon követése.

 

50 UNAS, vagy Shoprenter webáruház

Próbáld ki!

Add meg az API kódokat és teszteld szabadon akár 14 napig!

Válaszd ki milyen áruházat használsz, mi letöltjük termékeidet, így élesben azonnal használhatod a boltodban is.

 

Nem kell semmit újra felvinned!

Add meg adataid és letöltjük termékeid a Shoprenter webáruházból, ezután azonnal élesben a boltodban is kipróbálhatod a rendszert.

A webáruházadban semmit sem módosítunk!

E-mail cím nem megfelelő
Add meg adataid és letöltjük termékeid az UNAS webáruházból, ezután azonnal élesben a boltodban is kipróbálhatod a rendszert.

A webáruházadban semmit sem módosítunk!

E-mail cím nem megfelelő

Mi mindannyian a Te sikeredért dolgozunk!

 Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft csapata 2000 óta azon dolgozik, 

hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegyük, 

ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is.

Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!

Simon Szilvia

Ügyfélsiker menedzser

Horváth Szabolcs

Fejlesztési vezető

Papp Andrea

Ügyfélsiker menedzser

Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft kiérdemelte a Bisnode AA minősítését, melyre a magyar piacon lévő cégek 1.75%-a jogosult és kiváló hitelképességet jelent.

 

Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat hosszú távon is fenntartható módon végezzük!

Társadalmi felelősségvállalásunk

 

A 2020-ban jelentkező COVID járvány sok amúgy is nehéz sorsú családot még nehezebb helyzetbe hozott.

 

Hálásak vagyunk az embereknek és a támogató környezetnek, akik segítettek, hogy idáig eljussunk, ezért fontosnak tartjuk, hogy megmutassuk, hogy Magyarországon is lehet becsületes módon olyan vállalkozást működtetni, amely hasznos értéket hoz létre és enyhítsük azt a bosszantó különbséget, melynek során valakinek a mindennapi étkezés, vagy gyermekek ellátása is olyan kihívással jár, ami a nagy többség számára teljesen ismeretlen, bár ettől sajnos még létező probléma.

 

A fentiek jegyében minden évben teljes bevételünk 1%-ából Bókaháza és Zalaapáti településeken, Lóth Eszter polgármester asszony, Bókaháza Községért Közalapítvány és a keszthelyi Szociális szolgáltató központ koordinálásával élelmiszer bevásárlásokat, valamint a helyi vállalkozások segítségével iskolakezdési támogatásokat valósítunk meg.

 

Terveink között szerepel továbbá lehetőségekben korlátozott családban nevelkedő gyermekek számára olyan különleges és minőségi oktatást eljuttatni (pl: Logi-school), amivel saját hobbira és akár később jó megélhetést is biztosító munkára is találhatnak. Biztosak vagyunk abban, hogy minden sikeres élet egy kezdő lökéssel indult.

2020 karácsonyi élelmiszervásárlás Bókaházán

2021 nyári programok támogatása

Tudjuk, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészségben, lehetőségekben gazdagon induljon az életben, így fontosnak tartjuk a nehéz sorsú családok és gyermekek támogatását.

 

2020 karácsonykor 50 családnak biztosítottunk egy nagyobb élelmiszer bevásárlást Bókaháza és Zalaapáti településeken.

 

 

A Zalaapáti Csupa Csoda Óvoda és Mini Bölcsödét és a Kerekerdő Alapítványt támogattuk abban, hogy a gyermekek felhőtlen nyári nyaraltatása valamint közösségi programok szervezése révén a gyerekek új élményekkel gazdagodhassanak. Ezúton is köszönjük az áldozatos munkát mindenkinek, aki ennek megvalósításában bármilyen formában részt vesz/vett!

 

FacebookInstagram

© Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft | +36 1 690 0420 | hello@innvoice.hu