Kérdésed van? 

Készséggel segítünk: +36 1 500 9457

[email protected]

Boltod és webáruházad összehangolása nehézkes?

Tegyünk rendet 7 nap alatt a boltodban!

- Hogyan tudod biztosítani, hogy a vevőid mindig a friss készletet láthassák?

- Hogyan tudod elérni, hogy a termékeiddel ne kelljen duplán dolgozni?

- Hogyan tudsz még gyorsabban számlázni a webáruházból?

- Hogyan tudod elérni, hogy a bolti eladások azonnal felkerüljenek a webáruházba is?

  VISSZAHÍVÁST ÉS INGYENES BEMUTATÓT KÉREK

  KIPRÓBÁLOM 14 NAPIG, NULLA BEFEKTETETT MUNKÁVAL

Az Innvoice Boltmenedzser összeköti a boltodat az UNAS vagy Shoprenter webáruházaddal

  

  Állandó időhiányban szenvedsz a megrendelések feldolgozása közben?

Megrendelések átemelése és kiküldése percek alatt

Ezzel időt spórolhatsz meg, hiszen a megrendeléseket még gyorsabban teljesítheted, amivel vevőid is elégedettebbek lesznek.

A megrendelések automatikusan beemelésre kerülnek, azokat akár automatikusan ki is küldjük a vevődnek.

  

  A termékek frissítése mindig rengeteg munka?

Termék adatok 

átemelése

Elég a webáruházban felvinned a termékeket, fotókat, árakat, azt pár perc alatt át is emeljük az InnVoice bolti rendszeredbe, így nem kell két helyen dolgoznod.

  

  A webáruházban nincs egy aktuális készlet információ?

Friss készlet a webáruházadban

A bolti eladásaid, bevételezéseid pár perc alatt felkerülnek a webáruházadba, így vevőid a pontos, aktuális készletet látják, nem kell többé magyarázkodnod.

  

  A nagy hajtás közben nincs idő új rendszereket megtanulni?  

Eladóid is imádni fogják

Eladóid imádni fogják, mert a bolti terminál egyszerű, mint az egyszeregy. Nem kell semmit újra megtanulni, a vonalkódos eladás segítségével az eladás gyors és egyszerű.  

  Elakadtál, kérdésed van és nincs kihez fordulnod?

Segítőkész ügyfélszolgálat

  Küldetésünk, hogy kihozd boltodból és webáruházadból a maximumot és vidáman tekints a rád váró növekedésre. Imádjuk látni ügyfeleinket, akik akár egy-két év alatt is 20-szoros növekedést is értek el.   

  Probléma esetén nincs kihez fordulni, mindenki másra mutogat?

Kiemelt támogatás

  

Itt vagyunk, fordulhatsz hozzánk, nem fogunk semmit a Shoprenterre, vagy az UNAS-ra, hanem megoldjuk a felmerülő nehézségeket. Szakértő ügyfélszolgálatunk mellett technikai, fejlesztő munkatársainkra is számíthatsz.

    

Ilyen megoldásra van szükségem, kipróbálom ingyen!

Kiknek ideális?

  Legsikeresebb ügyfeleink közül néhányan:

Ruházati üzletek

Az Shoprenter és UNAS remek lehetőséget ad arra, hogy a termékváltozatokkal akár egy ruházati termék több méret is nyilvántartható legyen.         

Az Innvoiceban lehetőség van méretenként a készletet nyilvántartani, így látható a termék készlete egyben és méretenként is.  

A legtöbb ilyen ügyfelünknél az eladó eladás közben azonnal válaszolni tud a vevő kérdésére, melyik méretből hány darab van a boltban. 

Egyik legkedvesebb ügyfelünk az Adorabella cipőbolt Hévízen két üzletet is üzemeltet, plusz ehhez a webáruházat (https://cipovasar.hu/) is üzemeltet, ahol csak azokat a változatokat jelenítjük meg a vevőknek, amik a boltban elérhetők.  

  Nagyforgalmú játék webáruházak

Karácsony és húsvét idején néhány webáruház (különösen a játékboltok) hatalmas forgalmat bonyolítanak le.    

Ahhoz, hogy versenyben maradjanak, nemegyszer olyan garanciát vállalnak, mint a másnapi kiszállítás, amihez elengedhetetlen, hogy a napi több száz megrendelés percek alatt számlázásra kerüljön. 

Egyik kedvenc ügyfelünk (webjatekbolt.hu) pont ezért tud kimagasló vevői értékeléseket is bezsebelni egy olyan kategóriában (LEGO, játékok), ami számtalan más webáruházban is előfordul, könnyen összehasonlítható.  

Elektronikai alkatrész áruházak

Több tízezer alkatrész esetén fontos, hogy például egy ár módosítás azonnal megjelenjen a számlázóprogramban, egy-egy bolti eladás készletcsökkentése pedig azonnal érvényesüljön a webáruházban is.

Tisztában vagyunk vele, hogy milyen ciki magyarázkodni a vevődnek, hogy amit épp megrendelt, az mégsincs készleten, hiába van feltüntetve.

  

Magamra ismerek, kezdjük a 7 napos kihívást!

Kinek nem ajánljuk? 

Ha NEM UNAS és Shoprenter áruházat használsz - sajnos nem tudjuk hatékonyan támogatni woocommerce, joomla rendszerek illesztését

Ha abban látod a fejlődést, hogy magad, vagy fejlesztőd rengeteg időt tölt el alapvető funkciók (online fizetés, számlázóprogram illesztés) kidolgozásával

Ha szavatossági idő, vagy gyári számok kezelése fontos számodra

Ha nem bízol a munkatársaidban és mindent csak egy kézben szeretnél tartani - fontos, hogy csapatként működjetek, egy webáruház+bolti rendszer+logisztika működtetése nem működhet egy kézben, ilyen esetben valószínűleg mi sem tudunk csodát művelni 

Milyen megoldást adunk neked?

Könnyen kezelhető bolti rendszer

Az eladói terminál mindenki számára könnyen megtanulható és használatba vehető felület.

- termék adatok, fotók közvetlenül a Shorpenterből, vagy UNAS-ból

- azonnal látható készlet adatok

- visszaáru kezelés, termékek cseréje céljából

- számlakiállítás bizonylatnyomtatóra is

- vonalkódkezelés a még gyorsabb eladás érdekében

- készlet feltöltés eladás után közvetlenül a Shoprenter, UNAS áruházba

  

Ez tetszik, kipróbálom!

A webáruházban mindig a friss készlet

Az Innvoice Boltmenedzser gondoskodik arról, hogy a webáruházban mindig a friss készlet szerepeljen, akár olyan termékeknél is, amelyek több változattal is rendelkeznek.

Te határozhatod meg, melyik raktárad, vagy raktáraid készlete kerüljön feltöltésre.

A lényeg, hogy a vevődet mindig pontosan tudod tájékoztatni, hiszen ő azt a készletet látja, ami aktuális, így nem kell többé magyarázkodni, hogy amit rendelt, azt sajnos nem tudod szállítani.

Ez tetszik, kipróbálom!

Vonalkódolvasó és vonalkódnyomtató 

  

Közvetlen vonalkódnyomtatás az Innvoiceból A4-es, vagy etikett címkére is. A címke tartalma megtervezhető, így akár akciós ár megjelenítésére is alkalmas.

A vonalkódokat közvetlenül a Shoprenterből, vagy UNAS-ból, vagy akár külső táblázatból is betölthetjük.

  

Ez tetszik, kipróbálom!

További megoldásaink a kényelmedért

  Felkészítve NAV online számla 3.0-ra

Fordítsuk hasznunkra a NAV online számla rendszert. Az Innvoice automatikusan letölti és beemeli 

a számunkra kiállított bejövő számlákat, így akár még azelőtt értesülhetünk azokról, mielőtt a kiállító egyáltalán elküldte volna.  

Kipróbálom!

  Mobil applikációval mindig kézben

  

Android is IOS app segítségével minden adat egyből hozzáférhető.

- termék készlet információk azonnal hozzáférhetők, így például egy nagykereskedésben azonnal látjuk, mit kell beszerezni

- számlázás mobilról 

bizonylatnyomtatóval

- forgalmi kimutatások azonnal hozzáférhetően

- intelligens értesítések a legfontosabb eseményekről

  Kipróbálom!  

  Számtalan forgalmi kimutatás

 

A rengeteg adatból néhány kattintással áttekinthető forgalmi listák, diagramok állíthatók össze, így azonnal láthatóak a legjobb hónapok, a legnépszerűbb termékek, vagy éppen a legtöbbet költő vásárlók is.  

  Kipróbálom!  

  Több árcsoport - az árak könnyű kezelése

  

Egy terméknek akár több ára is lehet, így könnyedén használhatsz más árakat a boltodban és webáruházaidban is.

Az Innvoice képes kezelni akár törzsvásárlói árakat is, így törzsvásárlóid számára is kezelheted az árlistákat.

  Kipróbálom!  

Ingyenes kiegészítők, amik csak rád várnak!

Start konzultáció

A Start konzultáció alkalmával már a próbaidőszakban is 30-60 perces konzultáció alkalmával csak Veled foglalkozunk, meghívhatod munkatársaidat is és minden kérdésedre válaszolunk, miközben akár a Te termékeiddel bemutatjuk a rendszer teljes használatát.

  

Ingyenes Banki kapcsolatok

Ingyenesen kapcsolódhatsz bankodhoz, így automatikusan letöltheted banki tranzakcióidat, melyek automatikusan párosodnak a kiállított számlákhoz is, így rengeteg időt megspórolhatsz azzal, hogy nem kell a számlákat egyesével kiegyenlíteni.  

Ingyenes bejövő számla letöltés

Ha összekötötted a rendszered a NAV online számla rendszerével, akkor ingyenesen letöltjük a számodra kiállított számlákat, így azonnal értesülsz azokról és egy helyen nyilvántarthatod, mik a tartozásaid.

Szuper eszköz mindenkinek, aki nem akarja fejben tartani, mikor, kinek, mivel tartozik.

Adatátemelés és feltöltés

Ha esetleg más szoftvert használtál eddig, akkor elküldheted nekünk az ott kimentett adatokat és mindent elkövetünk, hogy onnan minden adatot átemeljünk, legyen az vonalkódlista, árlista, vagy olyan adatok, amik számodra fontosak, így az adatok feltöltésével egyáltalán nem kell foglalkoznod, mi viszont imádunk bonyolult adatbázisokban bányászni.

Ingyenes mobil alkalmazás

Ingyenes Android és IOS alkalmazás, melynek segítségével bárhonnan elérhetőek adataid és számlát is tudsz kiállítani.

Gondolj csak bele milyen szuper, ha épp a nagykereskedésben rápillanthatsz, hogy is állnak a készletek.

Segítség az eszközök beállításában

Vonalkód-olvasó, vonalkód-nyomtató, vagy akár kisméretű bizonylatnyomtatók esetében olyan kedvezményes árakon rendelhetsz rajtunk keresztül eszközöket, ami máshol nem elérhető. Bónuszként átadjuk neked az eszközökhöz használható kuponkódokat, melyeket szabadon felhasználhatsz. A vonalkód-eszközöket, bizonylatnyomtatókat díjmentesen beállítjuk neked!  

Szuper, kipróbálom!

  

Csomag ajánlataink

Bolt indító csomag

  15 450 Ft / hó 

223 700 Ft értékű bónusszal*

Azoknak, akik egy áruházzal és egy fizikai bolttal indulnak, de már ekkora méretben fel akarnak készülni a növekedésre.  

Kapcsolódás 1 Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Készletkezelés max 3 raktárban

Termékek letöltése az Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Készletek feltöltése az Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul  

BÓNUSZ:

Online bemutató 

Videós oktató anyag 

Kedvezmény készülékekhez

Webáruházból történő terméklista letöltése a teszteléshez 

Elérhetőségi garancia  

Ingyen kipróbálom!

Terjeszkedő csomag

  22 900 Ft / hó 

  223 700 Ft értékű bónusszal   

  Azoknak, akik egynél több áruházzal vagy több fizikai bolttal indulnak, már elengedhetetlen, hogy rendszerekre támaszkodjanak.  

Kapcsolódás akár 5 Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Készletkezelés max 10 raktárban

Termékek letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Készletek feltöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból  

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul

BÓNUSZ:

Online bemutató 

Videós oktató anyag 

Kedvezmény készülékekhez

Webáruházból történő terméklista letöltése a teszteléshez 

Elérhetőségi garancia  

Ingyen kipróbálom!

Hálózat csomag

  33 900 Ft / hó

  223 700 Ft értékű bónusszal

  Azoknak, akik bolthálózattal vagy üzletlánccal rendelkeznek, fontos a biztos háttér, a termék- és készletmozgások pontos nyomon követése.  

Kapcsolódás korlátlan számú Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Készletkezelés max 50 raktárban

Termékek letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból  

Készletek feltöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram  

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul  

BÓNUSZ:

Online bemutató 

Videós oktató anyag 

Kedvezmény készülékekhez

Webáruházból történő terméklista letöltése a teszteléshez 

Elérhetőségi garancia  

Ingyen kipróbálom!

Próbáld ki!

Mi letöltünk mindent a Shoprenter, vagy UNAS-ból,

majd teszteld akár élesben 14 napig!

Add meg elérhetőségi adataid és munkatársunk rövid időn belül felveszi Veled a kapcsolatot annak érdekében, hogy élőben is láthasd a rendszer működését és feltehesd a kérdéseket is.

A bemutatót akár a Te számítógépéden, a munkatársaiddal is követheted, így 30-60 percben csak veled és cégeddel foglalkozunk.

  

Shoprenter áruházam van

UNAS áruházam van

A "Rendben" gombra kattintva elfogadod az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft Adatvédelmi nyilatkozatát, amit a linkre kattintva olvashatsz.  

A "Rendben" gombra kattintva elfogadod az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft Adatvédelmi nyilatkozatát, amit a linkre kattintva olvashatsz.  

Legyél te is elégedett ügyfeleink között!

Kérj ingyenes visszahívást és bemutatót!

Add meg elérhetőségi adataid és munkatársunk rövid időn belül felveszi Veled a kapcsolatot annak érdekében, hogy élőben is láthasd a rendszer működését és feltehesd a kérdéseket is.

A bemutatót akár a Te számítógépéden, a munkatársaiddal is követheted, így 30-60 percben csak veled és cégeddel foglalkozunk.

  

Tudtad, hogy cégünk garanciát vállal?

Elérhetőségi garancia

Garantáljuk, hogy elérhetsz bennünket telefonon, e-mailben és chat-en munkaidőben, de legfeljebb 2 napon belül reagálunk a megkereséseidre.

Tudjuk, milyen bosszantó, amikor haladnál, de senkit nem érsz el, ezért garantáljuk, hogy még a leg-elvonultabb időszakban is figyeljük az e-maileket, a technikai problémákat pedig folyamatosan monitorozzuk.

Pénzvisszafizetési garancia

Ha valamiért úgy találnád, hogy a rendszer nem vált be nálad, esetleg nem tudtátok használatba venni és ezt a befizetést követően 60 napon belül jelzed, mi kérdés nélkül visszautaljuk a befektetett összeget, így ezzel semmit nem kockáztatsz!  

Technikai problémamegoldás garancia

Tudjuk, milyen frusztráló, amikor például nem szinkronizálódnak a termék adatok, a megoldás helyett pedig mindenki másra mutogat, mi, miért nem működik. Mi garantáljuk, hogy esetleges technikai probléma esetén az UNAS kapcsolatban is megkeressük a problémát, haladtéktalanul nekiállunk a probléma felkutatásának. Sőt, ha egy hónapban 2 óra olyan kiesés történt a rendszer működésében, amikor a boltban sem tudtatok eladni, akkor arra a hónapra a "vendégünk voltál", nem számlázunk havidíjat, vagy a már meglévő előfizetést hosszabbítjuk.  

NAV Online számla garancia

Garantáljuk, hogy a kiállított számlák a jogszabályoknak megfelelőek és a NAV online számla rendszerébe is megfelelően feltöltjük azokat. Ha a NAV rendszere esetleg nem elérhető, akkor a helyreállást követően azonnal megkezdjük a feltöltéseket.  

Szuper, kipróbálom!

Mi mindannyian a Te sikeredért dolgozunk! 

  Az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft csapata 2000 óta azon dolgozik, 

hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegyük, 

ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is.

Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!

Simon Szilvia

Ügyfélsiker menedzser

Horváth Szabolcs

Fejlesztési vezető

Papp Andrea

Ügyfélsiker menedzser

Társadalmi felelősségvállalásunk Bókaházán

Tudjuk, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészségben, lehetőségekben gazdagon induljon az életben, így fontosnak tartjuk a nehéz sorsú családok és gyermekek támogatását. A 2020-ban jelentkező COVID járvány sok amúgy is nehéz sorsú családot még nehezebb helyzetbe hozott.

Hálásak vagyunk az embereknek és a támogató környezetnek, akik segítettek, hogy idáig eljussunk, ezért fontosnak tartjuk, hogy megmutassuk, hogy Magyarországon is lehet becsületes módon olyan vállalkozást működtetni, amely hasznos értéket hoz létre és enyhítsük azt a bosszantó különbséget, melynek során valakinek a mindennapi étkezés, vagy gyermekek ellátása is olyan kihívással jár, ami a nagy többség számára teljesen ismeretlen, bár ettől sajnos még létező probléma.

A fentiek jegyében minden évben teljes bevételünk 1%-ából Bókaháza és Zalaapáti településeken, Lóth Eszter polgármester asszony, Bókaháza Községért Közalapítvány és a keszthelyi Szociális szolgáltató központ koordinálásával élelmiszer bevásárlásokat, valamint a helyi vállalkozások segítségével iskolakezdési támogatásokat valósítunk meg.

Terveink között szerepel továbbá lehetőségekben korlátozott családban nevelkedő gyermekek számára olyan különleges és minőségi oktatást eljuttatni (pl: Logi-school), amivel saját hobbira és akár később jó megélhetést is biztosító munkára is találhatnak. Biztosak vagyunk abban, hogy minden sikeres élet egy kezdő lökéssel indult.

  

Ilyen ügyhöz én is hozzájárulok, vágjunk bele!

© InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft.

  www.innvoice.hu  

Built with