Kérdésed van? Hívj bennünket: +36 1 500 9457

[email protected]

UNAS, vagy Shoprenter webáruházzal adsz el, de a boltodban káosz van?

Tegyünk rendet 1 hét alatt a boltodban

- Hogyan tudod biztosítani, hogy a vevőid mindig a friss készletet láthassák?

- Hogyan tudod elérni, hogy a kelljen a termékeiddel ne kelljen duplán dolgozni?

- Hogyan tudsz még gyorsabban számlázni a webáruházból?

- Hogyan tudod elérni, hogy a bolti eladások azonnal felkerüljenek a webáruházba is?

VISSZAHÍVÁST ÉS INGYENES BEMUTATÓT KÉREK

KIPRÓBÁLOM 14 NAPIG, NULLA BEFEKTETETT MUNKÁVAL

Bemutatkozik az Innvoice

Szia! Horváth Szabolcs vagyok, az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft vezetője. 2000 óta munkatársainkkal azon dolgozunk, hogy a digitális eszközök igénybevételével munkádat még egyszerűbbé, még gyorsabbá tegyük, ezáltal sokkal több időd szabaduljon fel céged fejlesztésére és hobbidra, családodra is.

Megmutatjuk, miként tudsz egyszerűen használható rendszereket céged szolgálatába állítani!

Ahol már találkozhattunk

Az Innvoice Boltmenedzser összeköti a boltodat a  webáruházaddal

Állandó időhiányban szenvedsz a megrendelések feldolgozása közben?

Megrendelések átemelése és kiküldése percek alatt

Ezzel időt spórolhatsz meg, hiszen a megrendeléseket még gyorsabban teljesítheted, amivel vevőid is elégedettebbek lesznek.

A megrendelések automatikusan beemelésre kerülnek, azokat akár automatikusan ki is küldjük a vevődnek.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

A termékek frissítése mindig rengeteg munka?

Termék adatok átemelése

Elég a webáruházban felvinned a termékeket, fotókat, árakat, azt pár perc alatt át is emeljük az InnVoice bolti rendszeredbe, így nem kell két helyen dolgoznod.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

A webáruházban nincs egy aktuális készlet információ?

Friss készlet a webáruházadban

A bolti eladásaid, bevételezéseid pár perc alatt felkerülnek a webáruházadba, így vevőid a pontos, aktuális készletet látják, nem kell többé magyarázkodnod.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

A nagy hajtás közben nincs idő új rendszereket megtanulni?

Eladóid is imádni fogják

Eladóid imádni fogják, mert a bolti terminál egyszerű, mint az egyszeregy. Nem kell semmit újra megtanulni, a vonalkódos eladás segítségével az eladás gyors és egyszerű.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

Elakadtál, kérdésed van és nincs kihez fordulnod?

Segítőkész ügyfélszolgálat

Küldetésünk, hogy kihozd boltodból és webáruházadból a maximumot és vidáman tekints a rád váró növekedésre. Imádjuk látni ügyfeleinket, akik akár egy-két év alatt is 20-szoros növekedést is értek el.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

Probléma esetén nincs kihez fordulni, mindenki másra mutogat?

Kiemelt támogatás

Itt vagyunk, fordulhatsz hozzánk, nem fogunk semmit a Shoprenterre, vagy az UNAS-ra, hanem megoldjuk a felmerülő nehézségeket. Szakértő ügyfélszolgálatunk mellett technikai, fejlesztő munkatársainkra is számíthatsz.

Ez kell nekem! Ki akarom próbálni!

Ez tetszik, kipróbálom!

Könnyen kezelhető bolti rendszer

Az eladói terminál mindenki számára könnyen megtanulható és használatba vehető felület.

- termék adatok, fotók közvetlenül a Shorpenterből, vagy UNAS-ból

- azonnal látható készlet adatok

- visszaáru kezelés, termékek cseréje céljából

- számlakiállítás bizonylatnyomtatóra is

- vonalkódkezelés a még gyorsabb eladás érdekében

- készlet feltöltés eladás után közvetlenül a Shoprenter, UNAS áruházba

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

A webáruházban mindig a friss készlet

Az Innvoice Boltmenedzser gondoskodik arról, hogy a webáruházban mindig a friss készlet szerepeljen, akár olyan termékeknél is, amelyek több változattal is rendelkeznek.

Te határozhatod meg, melyik raktárad, vagy raktáraid készlete kerüljön feltöltésre.

A lényeg, hogy a vevődet mindig pontosan tudod tájékoztatni, hiszen ő azt a készletet látja, ami aktuális, így nem kell többé magyarázkodni, hogy amit rendelt, azt sajnos nem tudod szállítani.

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Több árcsoport - webes és bolti ár kezelése

Egy terméknek akár több ára is lehet, így könnyedén használhatsz más árakat a boltodban és webáruházaidban is.

Az Innvoice képes kezelni akár törzsvásárlói árakat is, így törzsvásárlóid számára is kezelheted az árlistákat.

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Számtalan forgalmi kimutatás

A rengeteg adatból néhány kattintással áttekinthető forgalmi listák, diagramok állíthatók össze, így azonnal láthatóak a legjobb hónapok, a legnépszerűbb termékek, vagy éppen a legtöbbet költő vásárlók is.

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Vonalkódolvasó és vonalkódnyomtató

Közvetlen vonalkódnyomtatás az Innvoiceból A4-es, vagy etikett címkére is. A címke tartalma megtervezhető, így akár akciós ár megjelenítésére is alkalmas.

A vonalkódokat közvetlenül a Shoprenterből, vagy UNAS-ból, vagy akár külső táblázatból is betölthetjük.

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Mobil applikációval mindig kézben

Android is IOS app segítségével minden adat egyből hozzáférhető.

- termék készlet információk azonnal hozzáférhetők, így például egy nagykereskedésben azonnal látjuk, mit kell beszerezni

- számlázás mobilról bizonylatnyomtatóval

- forgalmi kimutatások azonnal hozzáférhetően

- intelligens értesítések a legfontosabb eseményekről

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Felkészítve NAV online számla 3.0-ra

Fordítsuk hasznunkra a NAV online számla rendszert. Az Innvoice automatikusan letölti és beemeli a számunkra kiállított bejövő számlákat, így akár még azelőtt értesülhetünk azokról, mielőtt a kiállító egyáltalán elküldte volna.

Ez tetszik, kipróbálom!

Ez tetszik, kipróbálom!

Kiknek ideális?

Legsikeresebb ügyfeleink közül néhányan:

Ruházati üzletek

Az Shoprenter és UNAS remek lehetőséget ad arra, hogy a termékváltozatokkal akár egy ruházati termék több méret is nyilvántartható legyen. Az Innvoiceban lehetőség van méretenként a készletet nyilvántartani, így látható a termék készlete egyben és méretenként is. A legtöbb ilyen ügyfelünknél az eladó eladás közben azonnal válaszolni tud a vevő kérdésére, melyik méretből hány darab van a boltban. Egyik legkedvesebb ügyfelünk az Adorabella cipőbolt Hévízen két üzletet is üzemeltet, plusz ehhez a webáruházat (https://cipovasar.hu/) is üzemeltet, ahol csak azokat a változatokat jelenítjük meg a vevőknek, amik a boltban elérhetők.

Magamra ismerek, vágjunk bele!

Nagyforgalmú játék webáruházak

Karácsony és húsvét idején néhány webáruház (különösen a játékboltok) hatalmas forgalmat bonyolítanak le. Ahhoz, hogy versenyben maradjanak, nemegyszer olyan garanciát vállalnak, mint a másnapi kiszállítás, amihez elengedhetetlen, hogy a napi több száz megrendelés percek alatt számlázásra kerüljön. Egyik kedvenc ügyfelünk (webjatekbolt.hu) pont ezért tud kimagasló vevői értékeléseket is bezsebelni egy olyan kategóriában (LEGO, játékok), ami számtalan más webáruházban is előfordul, könnyen összehasonlítható.

Magamra ismerek, vágjunk bele!

Elektronikai alkatrész áruházak

Több tízezer alkatrész esetén fontos, hogy például egy ár módosítás azonnal megjelenjen a számlázóprogramban, egy-egy bolti eladás készletcsökkentése pedig azonnal érvényesüljön a webáruházban is.

Tisztában vagyunk vele, hogy milyen ciki magyarázkodni a vevődnek, hogy amit épp megrendelt, az mégsincs készleten, hiába van feltüntetve.

Magamra ismerek, vágjunk bele!

Magamra ismerek, vágjunk bele!

Ingyenes kiegészítők, amik csak rád várnak!

Start konzultáció

A Start konzultáció alkalmával már a próbaidőszakban is 30-60 perces konzultáció alkalmával csak Veled foglalkozunk, meghívhatod munkatársaidat is és minden kérdésedre válaszolunk, miközben akár a Te termékeiddel bemutatjuk a rendszer teljes használatát.  

Szuper, kipróbálom!

Adatátemelés és feltöltés

Ha esetleg más szoftvert használtál eddig, akkor elküldheted nekünk az ott kimentett adatokat és mindent elkövetünk, hogy onnan minden adatot átemeljünk, legyen az vonalkódlista, árlista, vagy olyan adatok, amik számodra fontosak, így az adatok feltöltésével egyáltalán nem kell foglalkoznod, mi viszont imádunk bonyolult adatbázisokban bányászni.

Szuper, kipróbálom!

Ingyenes mobil alkalmazás

Ingyenes Android és IOS alkalmazás, melynek segítségével bárhonnan elérhetőek adataid és számlát is tudsz kiállítani.

Gondolj csak bele milyen szuper, ha épp a nagykereskedésben rápillanthatsz, hogy is állnak a készletek.

Szuper, kipróbálom!

Ingyenes Banki kapcsolatok

Ingyenesen kapcsolódhatsz bankodhoz, így automatikusan letöltheted banki tranzakcióidat, melyek automatikusan párosodnak a kiállított számlákhoz is, így rengeteg időt megspórolhatsz azzal, hogy nem kell a számlákat egyesével kiegyenlíteni.

Szuper, kipróbálom!

Segítség az eszközök beállításában

Vonalkód-olvasó, vonalkód-nyomtató, vagy akár kisméretű bizonylatnyomtatók esetében olyan kedvezményes árakon rendelhetsz rajtunk keresztül eszközöket, ami máshol nem elérhető. Bónuszként átadjuk neked az eszközökhöz használható kuponkódokat, melyeket szabadon felhasználhatsz. A vonalkód-eszközöket, bizonylatnyomtatókat díjmentesen beállítjuk neked!

Szuper, kipróbálom!

Ingyenes bejövő számla letöltés

Ha összekötötted a rendszered a NAV online számla rendszerével, akkor ingyenesen letöltjük a számodra kiállított számlákat, így azonnal értesülsz azokról és egy helyen nyilvántarthatod, mik a tartozásaid.

Szuper eszköz mindenkinek, aki nem akarja fejben tartani, mikor, kinek, mivel tartozik.

Szuper, kipróbálom!

Szuper, kipróbálom!

Mennyibe kerül?

Bolt indító csomag

15 450 Ft / hó

(éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék)

Azoknak, akik egy áruházzal és egy fizikai bolttal indulnak, de már ekkora méretben fel akarnak készülni a növekedésre.

Kapcsolódás 1 Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Termékek letöltése az Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Készletek feltöltése az Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram

Készletkezelés max 3 raktárban

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Terjeszkedő csomag

19 900 Ft / hó

(éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék)

Azoknak, akik egy már több áruházzal vagy több fizikai bolttal indulnak, már elengedhetetlen számukra, hogy rendszerekre támaszkodjanak.

Kapcsolódás akár 5 Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Termékek letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Készletek feltöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram

Készletkezelés max 10 raktárban

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Szupercsapat csomag

29 900 Ft / hó

(éves előfizetés esetén 2 hónap ajándék)

+

az általad választott Zendesk előfizetési csomag

Akiknek már az ügyfélkapcsolat, reklamációkezelés is komoly rendszert igényel, hogy semmi ne merüljön feledésbe, a feladatok is követhetőek legyenek.

Kapcsolódás korlátlan számú Shoprenter, vagy UNAS áruházadhoz

Termékek letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Készletek feltöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházba

Megrendelések letöltése a Shoprenter, vagy UNAS áruházból

Innvoice NAV Online számlába bekötött számlázóprogram

Készletkezelés korlátlan számú raktárban

Eladói bolti rendszer

Innvoice Profi csomag + Készletkezelés modul + Eladói terminál modul + Automatizmus modul + Készlet szinkronizáció modul

Zendesk ügyfélkapcsolati rendszer

Vevői megkeresés esetén azonnali vevőtörténet megtekintés

E-mailek és telefonos megkeresések egy helyen, követhető feladatok

Saját 06-1-es telefonszám lehetősége

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Próbáld ki!

Mi letöltünk mindent a Shoprenter, vagy UNAS-ból,

majd teszteld akár élesben 14 napig!

Shoprenter áruházam van

UNAS áruházam van

Add meg elérhetőségi adataid és letöltünk mindent a webáruházból, így semmit nem kell dolgoznod!

Az adatokat az UNAS / Beállítások / Külső kapcsolatok / API kapcsolat / Felhasználónév alapú azonosítás fülön érheted el! (ha nem találod, bátran töltsd ki ezen adatok nélkül is)

Miután megadtad az adatokat rövid időn belül (általában aznap) értesítünk, hogy a termékeket letöltöttük.

A letöltés után munkatársunk segít abban, hogy tudod a legjobban kihasználni a rendszer lehetőségeit! Mi sem szeretjük a kéretlen e-maileket, megkereséseket, ezért kizárólag a UNAS letöltés témában keresünk meg.

A "Rendben, vágjunk bele" gombra kattintva elfogadod az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft Adatvédelmi nyilatkozatát, amit a linkre kattintva olvashatsz.

Add meg elérhetőségi adataid és letöltünk mindent a webáruházból, így semmit nem kell dolgoznod!

Az adatokat a Shoprenter (gold csomag) / beállítások / Integrációk / API kapcsolat alatt érheted el! (ha nem találod, bátran töltsd ki ezen adatok nélkül is)

Miután megadtad az adatokat rövid időn belül (általában aznap) értesítünk, hogy a termékeket letöltöttük.

A letöltés után munkatársunk segít abban, hogy tudod a legjobban kihasználni a rendszer lehetőségeit! Mi sem szeretjük a kéretlen e-maileket, megkereséseket, ezért kizárólag a Shoprenter letöltés témában keresünk meg.

A "Rendben, vágjunk bele" gombra kattintva elfogadod az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft Adatvédelmi nyilatkozatát, amit a linkre kattintva olvashatsz.

Kérj ingyenes visszahívást és bemutatót!

Add meg elérhetőségi adataid és munkatársunk rövid időn belül felveszi Veled a kapcsolatot annak érdekében, hogy élőben is láthasd a rendszer működését és feltehesd a kérdéseket is.

A bemutatót akár a Te számítógépéden, a munkatársaiddal is követheted, így 30-60 percben csak veled és cégeddel foglalkozunk.

A "Rendben" gombra kattintva elfogadod az Innvoice Ügyviteli Szoftver Kft Adatvédelmi nyilatkozatát, amit a linkre kattintva olvashatsz.

Garanciát vállalunk

Elérhetőségi garancia

Garantáljuk, hogy elérhetsz bennünket telefonon, e-mailben és chat-en munkaidőben, de legfeljebb 2 napon belül reagálunk a megkereséseidre.

Tudjuk, milyen bosszantó, amikor haladnál, de senkit nem érsz el, ezért garantáljuk, hogy még a leg-elvonultabb időszakban is figyeljük az e-maileket, a technikai problémákat pedig folyamatosan monitorozzuk.

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Technikai probléma-megoldás garancia

Tudjuk, milyen frusztráló, amikor például nem szinkronizálódnak a termék adatok, a megoldás helyett pedig mindenki másra mutogat, mi, miért nem működik. Mi garantáljuk, hogy esetleges technikai probléma esetén az UNAS kapcsolatban is megkeressük a problémát, haladtéktalanul nekiállunk a probléma felkutatásának. Sőt, ha egy hónapban 2 óra olyan kiesés történt a rendszer működésében, amikor a boltban sem tudtatok eladni, akkor arra a hónapra a "vendégünk voltál", nem számlázunk havidíjat, vagy a már meglévő előfizetést hosszabbítjuk.

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Pénzvisszafizetési garancia

Ha valamiért úgy találnád, hogy a rendszer nem vált be nálad, esetleg nem tudtátok használatba venni és ezt a befizetést követően 15 napon belül jelzed, mi kérdés nélkül visszautaljuk a befektetett összeget, így ezzel semmit nem kockáztatsz!

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

NAV Online számla garancia

Garantáljuk, hogy a kiállított számlák a jogszabályoknak megfelelőek és a NAV online számla rendszerébe is megfelelően feltöltjük azokat. Ha a NAV rendszere esetleg nem elérhető, akkor a helyreállást követően azonnal megkezdjük a feltöltéseket.

Mielőtt döntesz, próbáld ki ingyen!

Nem kockáztatsz semmit, próbáld ki ingyen!

Akikkel már sikeresen együttműködünk

Fordulj hozzánk bizalommal

InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft.

Bókaháza, Kossuth Lajos u. 6.

www.innvoice.hu

Telefonszámunk: +36 1 690 0420

E-mail címünk: [email protected]

Kik vagyunk? 

Mi vagyunk az Innvoice csapata, akik 2000 óta azon dolgoznak, hogy olyan rendszereket alkossanak a magyar piacra, melyek segítségével a cégvezetők sokkal több időt tölthessenek a cégük fejlesztésével, mint a mindennapi tűzoltással. Elkötelezett hívei vagyunk a növekedni vágyó cégek segítésének és a legmodernebb technológiák alkalmazásának.

Történetünk 20 éve alatt magyar cégek ezrei használják az Innvoice-t számlázásra, vagy éppen a kiskereskedelmi folyamatok egyszerűsítésére, támogatására. Talán már te is találkoztál olyan számlával, amit pont az Innvoice-szal állítottak ki.

Többször is hatalmas lépéseket tettünk a régi technológiák lecserélésében, így például többek között 2005-ben váltak elsőként elérhetővé Innvoice számlázóprogramjaink, melyek akkor még kizárólag Windows alapokon futottak. 2013-ben jelentünk meg online szoftvereinkkel, amelyek végre biztosították azt, hogy mindenki számára mindenhonnan elérhető a céges ügyvitel. 2016-ban teljesen átálltunk az online szoftverekre, 2018-tól kapcsolódtunk a NAV online számla rendszeréhez, 2020-ban megjelent IPhone, Android alkalmazásunk, valamint kapcsolódtunk több Magyarországon is működő bankhoz is.

A 20 éves Innvoice márkánkról többet a www.innvoice.hu oldalon is megtudhatsz, ahol számos, egyéb termékünket is megismerheted.

Ügyfélszolgálati csapatunk: 

Papp-Rákosa Andrea

Horváth Szabolcs

Simon  Szilvia

Szuper, veletek akarok dolgozni!

Társadalmi felelősségvállalásunk Bókaházán

Tudjuk, hogy nem mindenki olyan szerencsés, hogy egészségben, lehetőségekben gazdagon induljon az életben, így fontosnak tartjuk a nehéz sorsú családok és gyermekek támogatását. A 2020-ban jelentkező COVID járvány sok amúgy is nehéz sorsú családot még nehezebb helyzetbe hozott.

Hálásak vagyunk az embereknek és a támogató környezetnek, akik segítettek, hogy idáig eljussunk, ezért fontosnak tartjuk, hogy megmutassuk, hogy Magyarországon is lehet becsületes módon olyan vállalkozást működtetni, amely hasznos értéket hoz létre és enyhítsük azt a bosszantó különbséget, melynek során valakinek a mindennapi étkezés, vagy gyermekek ellátása is olyan kihívással jár, ami a nagy többség számára teljesen ismeretlen, bár ettől sajnos még létező probléma.

A fentiek jegyében minden évben teljes bevételünk 1%-ából Bókaháza és Zalaapáti településeken, Lóth Eszter polgármester asszony, Bókaháza Községért Közalapítvány és a keszthelyi Szociális szolgáltató központ koordinálásával élelmiszer bevásárlásokat, valamint a helyi vállalkozások segítségével iskolakezdési támogatásokat valósítunk meg.

Terveink között szerepel továbbá lehetőségekben korlátozott családban nevelkedő gyermekek számára olyan különleges és minőségi oktatást eljuttatni (pl: Logi-school), amivel saját hobbira és akár később jó megélhetést is biztosító munkára is találhatnak. Biztosak vagyunk abban, hogy minden sikeres élet egy kezdő lökéssel indult.

Ilyen ügyhöz én is hozzájárulok, vágjunk bele!

© InnVoice Ügyviteli Szoftver Kft.

www.innvoice.hu

Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Built with